Toυ Γιάννη Μπελενιώτη
Χτίζουμε μια οικονομία βασισμένη σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό, δημιουργούνται σύγχρονα
καταλύματα, γίνονται ιδιωτικές επενδύσεις αλλά και πάλι η πολιτεία λες και κάνει ό,τι μπορεί για
να βάλει εμπόδια. Πιαστήκαμε για άλλη μια φορά στον ύπνο καθώς στους μεθοριακούς
σταθμούς που εξυπηρετούν μεγάλο μέρος των βαλκάνιων τουριστών που κατεβαίνουν οδικώς
προς Χαλκιδική και Πιερία παρατηρείται το αδιαχώρητο. Και ακόμη δεν μπήκαμε στην υψηλή
θερινή τουριστική περίοδο. Ήταν γνωστό πως βάσει των οδηγιών της Ε.Ε. άλλαξε ο τρόπος
ελέγχου εισόδου για πολίτες τρίτων χωρών. Ωστόσο παρά τις αυξημένες απαιτήσεις του νέου
συστήματος οι συνοριακοί σταθμοί εξακολουθούν να είναι υποστελεχωμένοι και να
παρατηρούνται σοβαρές ελλείψεις στον τεχνολογικό εξοπλισμό που απαιτείται. Ο τουρισμός της
Κεντρικής Μακεδονίας εξαρτάται από τους τουρίστες που έρχονται οδικά, έστω και τώρα πρέπει
να βρεθούν άμεσα λύσεις.
(Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Πολιτική”, 30-5-2026)